Busstur til

Saltfjellet
  Trondheim Turmarsjforening i samarbeid
   med Steinkjer Turmarsjforening

arrangerer busstur til Saltfjellet og Svartisen i 2004. Avreise fredag 20.august, med retur søndag
  22.august. Overnatting i Mo i Rana. Ved ankomst fredag kveld går vi Polarsirkeltrimmen, med
  start fra Polarsirkelsenteret på Saltfjellet. Lørdag morgen er det Grottemarsjen. Der vi kan få
  omvisning i Grønnli-Grotta, som er Nord-Europas største. På ettermiddagen går vi Rana-runden,
  en Permanent vandring i Mo i Rana. Lørdag kveld samles vi til grilling og allsang (hvis været
  tillater). Søndag morgen får vi med oss Svartismarsjen før kursen settes sørover igjen.
  Marsjene er beskrevet i Folkesport nr 4/2003. NRK sendte fra Grønnli-grotta i Ut i Naturen
  27.januar i år. Programmet kan du se på internett på
  http://www.nrk.no/programmer/tv/ut_i_naturen/ og velge ”se siste sending”.
  =================================================================
  Reiseplan:
  Start fra Trondheim, Scandic Hotell: Kl 0930  fredag 20.august
  Avreise Stjørdal, jernbanestasjon: Kl 1010 ---"---
  Avreise Levanger, jernbanestasjon: Kl 1050 ---"---
  Avreise Steinkjer, jernbanestasjon: Kl 1200 ---"---
  Brekkvasselv, matpause: Kl 1500-1545   -"-
  Ankomst Polarsirkelsenteret: Kl 1930 ---"---
  Avreise Mo i Rana: Kl 1300  søndag 22.august
  Brekkvasselv, matpause: Kl 1630-1715   -"-
  Passering Steinkjer: Kl 2100 ---"---
  Passering Levanger: Kl 2200 ---"---
  Passering Stjørdal: Kl 2240 ---"---
  Ankomst Trondheim: Kl 2300 ---”---
  Opplysninger: Per H. Sæbø, tlf 9706 2458
  ==================================================================
  Pris for turen er kr 550,-. Dette inkluderer busstur og overnattinger i klasserom i Mo i Rana. Startkontingenter og mat må besørges av den enkelte. Prisene er beregnet ut fra ca 40 deltakere. Hvis flere deltakere kan prisen reduseres. For de som ikke vil bo på klasserom, er det mulig å leie hytte i nærheten. Kr 600,- pr hytte à 4 senger, kr 500,- pr hytte ved bestilling av flere hytter.
  Påmelding ved innbetaling til: Turkomiteen/TTMF, v/Per H. Sæbø,
  Volvevn. 2a, 7033 Trondheim, kontonr 0539.1554317. Merk giroen med ”Saltfjellet”,
  og angi hvor du vil stige på bussen. Merk giroen med ”Hytte” hvis du ikke vil bo på klasserom. Hyttene betales direkte til campingplassen ved frammøte.
  Husk tydelig navn og adresse på giroen.
  Påmeldingsfrist: 10.08.2004.
  OBS!!  De som vil bo i hytte må melde seg på før 15.juni pga reservering av hytter.