IVV-OLYMPIADEN 2015

Trondheim Turmarsjforening arrangerer tur til IVV-OL i Chengdu i Kina i 2015.

OL har åpningsseremoni fredag 25.september, og avslutning tirsdag 29.september.

Turen planlegges gjennomført med følgende opplegg:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reise:

Mandag 14.sept:    Avreise Trondheim. Fly til Beijing. Mellomlanding i Europa

Onsdag 30.sept:    Avreise Chengdu. Fly til Trondheim, med mellomlanding.

OBS!!  Det kan bli litt endring på datoene, avhengig av flyrutene neste år.

Pris:

Turen er beregnet å koste ca 28-30.000,- Dette inkluderer all transport og overnatting på turen, stort sett i dobbeltrom på 4-stjerners hotell. I tillegg er de aller fleste måltider inkludert, samt en rekke sightseeing og utflukter. Likeledes er alle startkontingenter med i pakken. Alle detaljer er ikke på plass ennå, og endelig pris blir fastsatt senere.

Påmelding og betaling:

Påmelding skjer KUN med å betale inn depositum på kr 3.000,- til:

Trondheim Turmarsjforening

Postboks 5469 Lade

7442 Trondheim     Kontonr: 0539.15.54317

Oppgi navn (nøyaktig slik det står i passet), fødselsdato, telefonnr, samt mail-adresse.

Sende gjerne disse opplysningene pr mail til: perhsabo@ntebb.no

Restbetalingen kan deles opp i flere avdrag slik: Kr 7.000,- innen 1.januar 2015,
kr 10.000,- innen 1.mai 2015, og resten innen 1.august 2015.

Vi anbefaler interesserte å betale inn depositum snarest, og innen 1.oktober 2014. Turen har i utgangspunktet et øvre tak på 50 plasser. Medlemmer av Trondheim Turmarsjforening vil ha prioritet fram til 1.okt. hvis turen blir fulltegnet. Etter denne dato gjelder vanlig køsystem. Ikke-medlemmer kan gjerne betale straks for å sikre seg plass i køen. Hvis noen må trekke seg fra turen, eller ikke får plass, får de tilbake innbetalt beløp, unntatt ev. ikke-refunderbare utlegg vi har ifm organisering av turen.

Send mail eller ring til undertegnede for å sikre at påmeldingen registreres.

Gjennomføring av turen:

Turen blir organisert gjennom Kinareiser, som foretar all booking og bestilling. De har 45 års erfaring med turer i Asia. Vi får norsktalende guide(r) med på reisen i Kina. Avhengig av antall reisende kan vi bli delt i 2 grupper under utfluktene.

Turen er ganske omfattende, med bl.a. Beijing, Shanghai, Chengdu og Xi'an.

Hvis alt klaffer får vi med oss en vandring på Den Kinesiske Mur i Beijing, en 2-dagers IML-marsj 6-7 mil utenfor Beijing, IVV-OL i Chengdu, terrakottahæren i Xi'an, pandasenteret i Chengdu, cloisonnefabrikk, silkefarm og mye annet.

Det er mange momenter som ikke er på plass ennå, men i store trekk blir turen som skissert. Dette blir en opplevelsestur, der turmarsjene bare er en del av pakken.

Gå til nettsiden: http://trondheim-turmarsjforening.org og les mer detaljer om turen.  Vær oppmerksom på at det kan bli endringer i den skisserte reiserute og tidsplan.

Spørsmål rettes til:        Per H. Sæbø, Leder Turkomiteen TTMF

Tlf 97062458, perhsabo@ntebb.no